Tröött ^__^

Godmorgon ^^ Hehe, vakna för lite över 1 timma sen, somnade vid kanskje kl 7 på kvällen? :P
Vaar sjuukt trött, sovit ganska illa inatt o så börjar jag känna mig lite småfebrig :/


Men själva dagen har varit underbar, det är så sjukt jävla bra för mig att vara här, mitt självförtroende går bara upp upp och upp efter varje dag :D Jag känner hur utvecligen i ridningen börjar ta fart på allvar !!

Började dagen med att fotografera när Hanne tömkörde Hammond i ridhallen, orkar inte lägga upp bilderna nu men dom kommer en annan dag ^__^ Sen red jag Brunen ut på tur,
tog kanskje 10min att få han veck från stallplan men efter det gick allt super fiint! Han skrittade på lugnt och när vi ökade på lite så travade han på i en fin mjuk lugn form og takt. Red han även med på lektion sen. SUPER NÖJD!!

Fick fin positiv kritik (som behövs!!) av Marit och jag är så stolt över både Brunen och mig :D <333


Red sedan ut med både Prima och Stradella, inte samtidigt ^^
Mös ute i skogen med Prima, skrittade mest och travade lite, så härligt <33333

Sen ägnade jag ungefär 30min på att få in Stradella, hon bara travade runt mig i en volt hela tiden, dryyygt,
tur att man har tålamod! Faast efter den halvtimman kände jag hur det började svikta, så jag morrade "Snart ger jag upp" och som om Stradella förstått vad jag menade så stoppade hon bara och stod stilla så jag kunde ta på henne grimman och ta henne till stallet.
Att ägna dom där 30minutrarna till att fånga in Stradella (som jag för övrigt inte ridit sen tävlingen förra hösten!) var det värt! Vi hade en underbar tur, tog det mest lite lugnt med skritt och trav, tog en galopp och SHIT vad underbart det var, det är av sånna här stunden man förstår att man håller på med hästar <3333

Hade tänkt att rida Kickan på kvällen, men som sagt, jag somnade ^__^ Så det blir till att ut och skritta trekanten imorgon så hon kommer tillbaka efter några dagars vila :P

Nu ska jag gå och kika lite på Prins Caspian (igen) och sen sova ^^


God Natt! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0