Júni från Moflo<3

Kul att folk faktiskt besöker min blogg fastän jag har blivit sämst på att uppdatera :P

Har inte lite stor fri tillgång på internet som jag hade förut men försöker så gott det går, hehe.

Allt är i alla fall sjuukt underbart just nu!! Var nyss ute o typ halvt rejsa lite med Joppe runt Dille, ÄLSKA <3
I grimma som jag satt fast tyglar i, fort gick det, haha :P Och så jävla underbart var det!!

Ikveld ska han skos, finaly!! Det behövs, hehe, och imorn firar vi 4månader :D <3

Saknar min mamma och pappa jätte mycket men pappa kommer förbi en sväng ikveld i alla fall :D

Lägger upp lite blanadade bilder som är tagen med min D300 från förra veckan, ska snart försöka orka lägga ut lite ridbilder på mig på Joppe och mig på Gáski :D Meen orkar inte det just nu.

Snart lanseras både min egna fotohemsida och skolans nya hemsida, ÄNTLIGEN!!


Júni og Gimsteinn busar i hagen :)

Fiin trav han har fått <3
Gimsteinn, Júni og Teitur                                                                                Totte sitter og funderar^^




Lite olika bilder på mig og Júni <33

                                                                             



/M

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är inte sämst på att uppdatera... jag är det xD<3

2009-02-20 @ 16:18:08
URL: http://toltarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0