Gott Nytt År!! =D

Nu är år 2009 här, kulkul!!


Igår kväll var det kul, tack för en go kväll allihop!! <3

Imorse blev det att arbeta på Sandslia, från 9 till 4 var jag där :P hehe.
Började med att fodra och släppa ut alla hästar sedan red jag och Marit ut på Shiraz och Akilles, lite småkyligt men skit mysigt!! Sen mocka (Jag mocka 9boxar på en halvtimma, det är bra det^^) vi och fixade foder efter det red jag och Matilde ut, höhö,

Vi såg ut som snögubbar när vi kom tillbaka, det gjorde Prima och Tussi också för den delen HAHA,
men kul var det, kallare dock den här gången HAHA :P




Jag och Lucky i stallet ^^

Nu sitter jag och kosar mig i fåtöljen och tänker inte gå ut förän imorn haha x)


Puss på alla och ett riktigt Gott Nytt År!!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0