Blod, Svett och tårar

Japp, en sån dag var det idag;

Blod: Jag råkade slå handen i väggen (igen) och då började ett sår som redan fann där att blöda, smaaart Malin^^
Svett: Efter 1 hel timmas ridpass med Prima för Marit så var jag total svett, men sjuukt kul var det!
Tårar: Glädjetårar för att den här dagen har varit så underbar och att jag är totalt överlycklig!! :D

Dagen började med att jag red ut på tur med fodervärdarna på Sandslia.
Jag red Brunen och han har en hemsk ovana att sno runt (total ignorerar tygeltag!) och bara ångar på åt "fel" håll, så det blev mycket hänga sig i högertygel, pressa med skänkel och vända ^^ Men vi klarade oss rätt så bra tycker jag, han var helt underbar ändå <3

Red sedan älskade underbara PrimmaGumman på lektion för Marit *pust* sjuukt jobbigt men mycket kul!!
Fick höra att min sits i galoppen har blivit mycket bättre, TjoooHooo, framsteg :D

Efteråt red jag och Marit ut på Shiraz och Akilles, vi travade mest och det var helt fucking underbart, Shiraz uppförde sig som en gud (Jag har tydligen bra inflytande på honom när det gäller skrämmande saker som traktorer och så eftersom jag är så lugn *stolt*) <3<3<3

Ooops, blev ett litet skrytar inlägg tror jag visst, menmen x)

Lite av dagens bilder:


  


/M

Kommentarer
Postat av: Carro

Klart man får skriva skrytinlägg :D <3

2009-01-04 @ 11:44:54
URL: http://caaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0